dimarts, 29 de gener del 2013

PER FI HE APRÉS A PENJAR UNA PARTITURA.

ALS ALUMNES DE 6è


Ja, ja, ja....


Així és, benvolguts alumnes... a partir d'ara ja no tindreu excusa... ja no podreu dir-me:

-"...és que m'he deixat la partitura a casa de la meua àvia..."-

-"... és que el meu germà xicotet se l'ha menjat..."

-"... és que me l'ha atropellat un camió i se n'ha anat volant.... "

I coses d'aquestes tan ocurrents que em dieu com excusa quan us deixeu la partitura oblidada o, simplement l'heu perdut....


Així és, quan algú li calga alguna de les partitures que donem a classe... la pot trobar al blog....


Vaig a fer-ne una proba i deixar una a vore si la podeu veure..... val??

Ale, ja teniu coses que fer...


Recordeu estudiar... 5 minutets... que no fan mal a ningú.

 PARTITURA




CARMEN INTERLUDI 1




No, no estem fent referència a la cap d'estudis...  jajaja


Estem referint-nos en aquesta entrada, al treball que estem duent a terme amb l'alumnat de 6è.
A poc a poc ens anem endinsant en el món de l'òpera i ho estem fent de la mà de la FAMOSSÍSIMA òpera CARMEN de Gerorge Bizet (escrita per Prósper de Merimé)

Ací vaig a deixar-vos el vídeo on podreu veure l'entreacte que ja tenim montat...







NARRADOR:                                                            

Don José i els soldats ja ho han aclarit,                        
estaven Carmen i les cigarreres renyint,
broma rere broma al remat s'han enfadat,
i han anat els dracs d'Alcalà.

Na Carmen ha seduït al jove soldat,
una rosa embruixada
havia llançat als seus peus
i diu que l'estima molt.

CARMEN:
Allibera'm

D.JOSÉ:
No puc fer-ho

CARMEN:
Que no veus que jo t'estime,
Si m'ajudes

D. JOSÉ:
No me parles.

CARMEN:
Tornaré per estimar-te.

D. JOSÉ:
És mentida.

CARMEN:
És de veres.

D. JOSÉ:
Eres una mentidera.
No m'estimes.

CARMEN:
Sols comprova-ho...

D. JOSÉ:
Tu ja saps que em matarien.

CARMEN:
Treu la corda.

D. JOSÉ:
No puc fer-ho.

CARMEN:
Jo t'espente.

D. JOSÉ:
Mentidera.

TOTS:
Corre, corre, corre.

NARRADOR:
Al carrer la gent li ajuda

La, la, la.
La, la, la.
Carmen s'ha escapat.
La gent que l'ha ajudat,
diu que si l'han amagat.

Don José ha estat detés
també empresonat,
bogeries fem per amor.

Desprès Carmen tornarà
per estimar-lo molt.
El soldat l'espera
amb el braços oberts
i el cor ple d'amor de veritat.

La, la, la.
La, la, la.
Carmen s'ha escapat.
No es sap que passarà,
diu que si està enamorat.

CARMEN:
Diu que si està enamorat

D. JOSÉ:
Diu que si està enamorat


TOTS:
Don José.


MOLTA ÒPERA!!!!!